Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

Review για τα Megalast της Wet n Wild.

Γεια σας κορίτσια μου..

Σήμερα θέλω να μιλήσουμε για 4 κραγιόν,τα οποία έχω στην κατοχή μου περίπου έναν χρόνο..(ίσως και περισσότερο...δεν θυμάμαι με σιγουριά :) ) Τα κραγιόν αυτά τα είχα παραγγείλει από ένα site του εξωτερικού,μαζί με κάποια άλλα που θα δούμε σε επόμενα post και είναι ασφαλώς πληρωμένα με δικά μου χρήματα.
Τα έχω δοκιμάσει αρκετές φορές,οπότε η άποψη είναι ολοκληρωμένη.
Είναι όλα από την εταιρεία wet n wild και είναι της σειράς megalast. Υπόσχονται ματ αποτέλεσμα και μεγάλη διάρκεια.
Ισχύει όμως κάτι τέτοιο;;



Η πρώτη από τις αποχρώσεις που έχω,που είναι ίσως και η αγαπημένη μου-είναι η 922Α, "Cherry On Top". Είναι ένα κόκκινο σκούρο που φαίνεται να έχει ιριδίζοντα γκλίτερ αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα όμορφο βαθύ κόκκινο και δεν γυαλίζει καθόλου.Απλώνεται εύκολα στα χείλη -τα οποία καλό θα είναι να έχετε ενυδατωμένα από πριν- και μένει εκεί σταθερό,μέχρι να αποφασίσετε να το βγάλετε.Μετά την εφαρμογή στεγνώνει και γίνεται ματ οπότε αν δεν σας αρέσουν τα σταθερά κραγιόν δε σας το συνιστώ.
Το δεύτερο στη σειρά και δεύτερο καλύτερο, είναι το 932Α,"I Can Bare It", ειναι ένα απαλό καφετί,nude στα δικά μου-τουλάχιστον χείλη.Απλώνεται επίσης εύκολα,γίνεται ματ,και ειναι σταθερό για ώρες.
Επόμενο ειναι ένα πολύ όμορφο φούξια,το 923Α,"Back To The Fuchsia"...το οποίο όσο όμορφο και αν ειναι σαν χρώμα δεν ταίριαξε σε μένα.Οχι σαν χρώμα τόσο,όσο σαν υφή.Ειναι λίγο πιο "στεγνό" (όσο μπορείς να χαρακτηρίσεις "στεγνό" ένα υγρό κραγιόν...).Θέλει μεγαλύτερη προσπάθεια να απλωθεί καλά στα χείλη γιατί κανει "νερά" και αφήνει μια δυσάρεστη αίσθηση στα χείλη.
Τελευταίο από κάθε άποψη έρχεται το 924Α,"Click On My HyperPink".Ενα έντονο ροζ της Barbie,το οποίο δεν ξέρω ειλικρινά τί σκεφτόμουν όταν το πρόσθεσα στο καλάθι μου..Είναι ακόμα πιο "στεγνό",απλώνεται δύσκολα,δημιουργεί δυσχρωμίες  και προσπαθώντας να τις γεμίσεις βάζεις περισσότερη ποσότητα με αποτέλεσμα τα χείλη όταν βαφούν και στεγνώσουν εντελώς να είναι σαν στόκος. Ψεύτικα και άσχημα,με ένα χρώμα που θεωρώ δεν κολακεύει καμία γυναίκα.Αποτυχημένη επιλογή, τόσο από άποψη υφής όσο και απόχρωσης..
Oλα τα κραγιόν έχουν μυρωδιά κόλλας τύπου ατλακόλ....για όσες ξέρετε και ειναι με τη σειρά που σας τα περιέγραψα τα παρακάτω:

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά και αν ναι,ποια η γνώμη σας;
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τις εντυπώσεις σας!!

Πασχαλίτσα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου